HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 18 februari 2013

Rune Larsson

Fick ont i magen och valde att gå och lägga mig...
Nu känns det bra igen.
Om ni aldrig har sett eller hört vem Rune Larsson är så har ni missat något.

Han är löpare och inte nåon normal löpare precis.
Han har bland annat sprungit rakt genom USA och efter att ha varit på ett löparläger i Portugal så spang han och en annan av ledarna hem.
Hem till Sverige alltså.
Gissa vad han gjorde direkt efter hemkomst ?
Vilade....nejnej...
Tog fram gräsklipparen och fällde kommenteren "Gräset är ju högt"
Jag har läst lite om det tidigare, men först idag fattade jag att det fanns en bok om saken.
Jag och mina böcker...
Löparäventyret - på småvägar genom Europa
Jo, helt rätt gissat...
Den beställde jag.
Tog den här också av bara farten.
Träning för män 40+

Spännande dag imorgon...
Återkommer i saken.

Inga kommentarer: