HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 4 februari 2013

En axel

Guess what people ??
Jag är bubblande glad att få jobba imorgon...
Hahahahaaaa...
Ja, ungefär så.
Fem dagar kan man väl inte bli annat än knäpp i skallen av.
Den här dagen har varit bra.
Musik har piggat upp mig så till den grymma grad att jag vid halv tolv nu på kvällen började träna.
Det blev ett timmeslångt program med både rörelse och styrketräning.
Kan man må annat än gott av det ??
Läste en bok nu medan jag varvade ner och där stod det att våra hjärnor vill ständigt ha denna belöning och ofta handlar belöningen om att stoppa någonting i munnen.
Min belöning just nu är när jag känner hur det värker i axeln av träningsvärk....tittar på den och tycker mig se att den växt lite.
Det är så snyggt när ytterdelen av axeln blir så där rund och trevlig.

Hmmm...inte riktigt så där kanske.
Kanske en annan dag.
 
Hahaahaaa...
Är det så här han kommer att dyka upp på jobbet imorgon ??
Nja, knappast va.
Jag har soltid klockan 10:00 så jag dyker inte upp förrän bortåt 11.
 

Funderar och leker lite med golvet i allrummet.
Eftersom jag inte ens vet om golvet här uppe ska bli vitt så testmålar jag ett hörn.
Återkommer med slutresultat och kommentarer...

Jaha, det syns att det här en så länge är ett rum som inte är klart.
Två döda blommor i fönstret tillsammans med två klart färgglada fågelholkar.
Ja, men det blir bra tills vidare.
 
Linköpingsbesök imorgon efter jobb vilket kommer innebära att det för det första att det blir en trevlig dag och för det andra att jag kommer att avsluta den korthårigare än idag.
 
La ni förresten märke till att det inte var några gräddbilder idag heller.
Två söndagar i rad utan grädde.
Jo, jag tog en skvätt i dagens första kaffekopp faktsikt, men den var inte vispad.
Om jag kommer ihåg den så kan jag ta med kameran till Lkpg och ta kort på grädden där.
Där flödar grädden.
Nae, fan, sömn nu...
Stänger av Pirates of the Caribbean....bra låt

Inga kommentarer: