HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 23 februari 2013

Jodå, levande...

Här är han...
Femmilalöparn.
Visst ser väl mest hela ansiktet trött ut och speciellt då ögonen ??
Det vi annars kan konstatera är att jag faktiskt lever.
Alltså testar jag den sjätte nu...
Jag gör det enbart för att testa om det nu känns bättre än dom förbannade löpbanden på badhuset.
 
Måste dock säga att jag ger mig sen.
Det finns någon motta på saker och jag är oerhört stolt om jag klarar sex mil under sexton timmar.
 
Slutkläm om hela äventyret kommer när jag orkar...
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att du lever efter stolleproven ...ha ha...men självklart är jag både impad o stolt över din bedrift! ;)) Bra jobbat, men vila nu istället....

Kram på dig pojken