HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 10 februari 2013

Grädde....och kaka

Nae, jag har mer lust att träna än att sitta här just nu.
Här har jag suttit hela helgen.
Behöver en stunds avreagerande efter att ha sett Porto inte vinna sin lilla match.
Hur kunde dom undvika detta undrar jag fortfarande...

Helgen är slut och skönt är det.
Som sagt, träna nu och hoppa i säng.

Dom här nyheterna som anses viktiga i det här landet är väl smått illamåendeaktiga va ??
Herr Holms som är i Thailand blev inte det minsta chockad när han såg att fredagens största nyhet var att Sean Banan vrickat foten...
Är det någon förutom herr banan själv som bryr sig ??
Att man sen kan ringa och rösta på någon som heter Sean Banan är inte helt sunt och jag kan inte begripa om någon över elva år har gjort det.
Jag kan egentligen inte begripa att någon över elva år ringer och röstar på någon låt.
Joo, jaha, det är en musiktävling ja, där man röstar på den bästa låten....låten ja...
Jo tack, jag vet det, men det är jag antagligen ganska ensam om.

Jag såg på aftonbladet någon gång i veckan att en av pjäserna i spelet Monopol skulle tas bort och ersättas med något annat.
Är detta en nyhet som jag som människa behöver veta.
Detta är rätt och slätt trams.
Konstigt att det händer i det här landet...
Värre var att dom hade grusat bilden så att man inte såg vilken pjäs det handlade om.
Det stod, klicka här för att se vilken pjäs som ska tas bort.
Uhäääääoäää....snyft....ähhhhäääää...
Fy fan...
Nej, jag klickade inte.

Idag hittade jag en snubbe som skriver på slutet av versen.
Killen har cancer och tydligen blir då hans åsikter så spännande att han får skriva i aftonbladet...
Jag kollar....
Hmm...
Shit, vilket trams.
Shit vad han ville visa fram vilken klok och ansvarsfull människa han är.
Varför inte ta fram någon i tidning som tycker någonting istället....någon som vågar stå emot strömmen.

Ja, bilder var det ja....
Inte 17 borde jag baka och till på köpet tugga i mig det också, men sån är jag.
Givetvis så är det lchf-bak, men ändå...
 



 
 
Jag körde på känn och följde inte något recept men trevliga blev dom.
Grädden fick som ni ser vispas ihop med ett gäng blåbär.
 
Nu träning.

Inga kommentarer: