HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 28 februari 2013

Det är natt

Ja, här sitter jag och färdigställer morgondagens tekniklektion.
Kom hem från Linköping för en timme sedan och har hunnit kollat kvällens fotbollsresultat och lite annat.
Tekniken är klar nu och jag ska hoppa i säng.

Kan inte riktigt släppa den där löpningen i helgen eftersom idag på www.jogg.se där tävlingen anordnades, så fanns det en liten intervju med vinnaren Patrik.
Han sprang dom åtta milarna i snitt på 37 min/mil och det låter otäckt bra.
Otäckt lät det också när han svarade på hur han laddade upp inför 8 mil på ett dygn, ätmässigt...
Så här säger han...
  Förra gången jag sprang Ultraintervaller krånglade magen en aning och det var svårt att äta under natten. Så denna gång införskaffade jag en uppsjö av olika energirika onyttigheter: pizza, o''''''''boy, kladdkaka med vaniljsås, godis, ljust bröd, fet ost, energikakor, yoghurt med mycket socker i plus en del annat.

Alltså ganska tvärt emot mig...
Känner att jag måste forska vidare i ämnet och eventuellt prova mig fram mot ett bra sätt.

Gled vidare på skohyllan igår och hittade andra skor som jag vill ha.






Fritidsskor/walkingskor denna gång...

Tack för idag, slut för idag

Inga kommentarer: