HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 27 februari 2013

Vill ha....skor

Dagarna tickar på aldeles förkräckligt fort och nu när klockan snart tickar över tolv så är det bara 20 dagar tills jag ska åka.
Fantastiskt....fast en smula overkligt.
Berättade om Lasagnen jag skulle göra igår och nu kan jag meddela att den inte bara blev gjord utan också att den var god.
Här är den nästan klar...
Den räckte till middag idag också och till matlåda imorgon igen.
Längtar redan.
Broccoli, avocado och en klick creme fraiche blir det till.


Antagligen så är det den kvinnliga ådran i mig som har tagit ett steg fram i rampljuset....
Igen...
Detta intresse och nästan dreglande över skor är liiite konstigt.
Dom här skulle jag ha lust att beställa....fast givetvis så gör jag det inte just nu.








Nej, jag går inte efter utseende när jag väljer löparskor utan jag läser och läser lite mer om vad som kan tänkas passa mig.
Återkommer i frågan som ni förstår.

Imorgon onsdag så blir det skridskoåkning på gympan.
Sol tack...
Sen blir det Linköpingstur och kanske en skvätt solarium.

Inga kommentarer: