HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 15 september 2013

Blå naglar

Kul helg....
Nae, inte alls.
Är det så här det ska vara det närmaste halvåret ??
Då ligger jag pyrt till vill jag lova.
Idag tröttnade jag till och med på grävandet...
Kanske mest för att berget förvinner ner spikrakt i jorden.
Fast då kan man å andra sidan se det som att det kan finnas en dold damm där nere...
Tror att jag lägger ner grävandet för i år.
I alla fall just där.
Jag har annat att göra.

Jaa, har man blå naglar på tårna så är det väl lika bra att ha dom på fingrarna också.
Det gjorde otäckt ont.
Vad jag gjort??
Glöm bort att jag tänker berätta den saken.
Hur mycket jag än blir kittlad (jag är inte kittlig) och hur mycket ni än ber mig berätta så blir det här min hemlighet.
Ja, ni fattar ju att jag gjort något klantigt.
Om Pernilla kommer och vill höra så berättar jag.
Hon tyckte om att höra om mina små missöden.
Fina minnen....
 
I morgon är det måndag och det är tur det.
Spännande föreläsning imorgon kväll.
Känns som om den kommer att bli lättare att berätta om, än den förra.
Det som piggat upp mest denna dag är Jonas Coltings twittrande.
Vad sägs om dessa...
 
Jag har gått ur kyrkan o får inte rösta i kyrkovalet. Men hade jag fått det så hade jag röstat Buddha etta, Moses tvåa och Tomten trea.
 
Gick ur kyrkan som 18-åring o hoppade av konfaläsningen när prästen ej förklarade hur Jesus kom till när Josef inte ens fick ligga m Maria!
 
Om jag drabbats av en katastrof o behövde stöd så är en präst som säger att "Guds vägar äro outgrundliga" den sista jag skulle konsultera!
 
Så skönt att även i denna fråga ha samma åsikt som Colting.
 
 
 

Inga kommentarer: