HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 20 september 2013

Skön förmiddag och Västeråstankar

Vilken otroligt skön förmiddag jag hade hemma innan jobbet.
Ingen sol på altanen vid den tidpunkten och för en sekund så tänkte jag ta med en stol upp på berget, men vad härligt det är att bara slå sig ner på berget.
Kaffet och en ny trädgårdstidning hade jag med mig.
Njutningstid verkligen...



Kallare i vattnet nu, men näckrosorna fortsätter att blomma.

Inte så ofta jag tar kort här uppe, men jag har tänkt ett bra tag nu att jag ska ta kort på dom gula blommorna, vad dom nu heter....

Jag gillar egentligen inte gula blommor (har jag fått för mig) och den här växten har jag aldrig gillat.
I våras så rensade jag dom här två och klippte ner den lite här och där.
Nu är dom faktiskt riktigt fina.
 
Skönt var det också ute på jobbet, för ute var jag den större delen av eftermiddagen.
 
I mitt huvud dagen lång så har det varit "80 kilometers löpningi Västerås" som jag inte kan släppa.
Nu vet jag att det går att efteranmäla sig imorgon och jag har också sett mig själv packa lite saker.
 
Det är sjukt men det känns som om jag är på väg.
Gps och musikipod ligger på laddning men för att jag ska ta mig iväg krävs att jag hoppar ner nu och packar klart, helst nyss.
 
Som sagt, vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: