HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 2 september 2013

Böngroddar

04:32...
 tassade jag ur sängen i morse och låt mig tycka att det är aningen tidigt.
Det var mörkt ute...
Bilen höll till stan och nu har den i alla fall ett nytt däck.
Det var nära att jag tog mig en tur till Linköping ikväll, mest för att bli av med dom här långa stråna på mitt huvud.
Utan min gelé så är det som ett inbjudande fågelbo där uppe och med gelén är det.....inte bra.
Jag får dock stå ut med det ett tag till och det ska nog gå bra.
Faktiskt så hann jag ut en sväng till spaden och det nya berget ikväll.
Kunde inte låta bli:-)
Lite (nåja...) sånt här gott smaskade jag i mig till middagens köttfärsröra.
Det här var en gammal favorit som jag inte ätit på länge.
För några år sedan så åt jag en sån här burk om dagen, till alla mina mål.
 
Min favorit, Colting som tillbringat dagen på kobbar och skär i Stockholms skärgård ( http://www.otillo.se/ ) tycker oftast som jag, om det mesta.
 
Att massmedia låter mörkermannen Stephan Rössner uttala sig om 5:2-dieten är som att låta fan tolka Bibeln.
 
Kanske inte helt konstigt efter som han är en av mina läromästare.
 
Den långa dagen på jobbet imorgon och imorgon så blir den ännu längre pga föräldramöte på kvällen.
Kommer såklart att bli en trevlig dag med bland annat skogstisdag.
Förhoppningsvis så slipper jag även raka högrar från kollegor;-)
 
 

Inga kommentarer: