HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 13 september 2013

Karlavagnensaknad

Fredagarna nu för tiden är inte alls som förr...
Med förr menar jag då inte när det var partyhatt-medvetslös-läge utan det jag menar är på den tiden som det var Karlavagnen med Marcus Birro på frdagskvällar.
Det var då veckans höjdpunkt och det var inte så att jag låg på rygg på sängen och lyssnade.
Nae, radion var på och jag kunde hålla på med en massa annat samtidigt.
Städning var något som jag gjorde på fredagskvällen, under den här tiden.
Det var så oerhört trevligt och jag var så otroligt pigg.
Idag slog det mig hur dåligt jag funkar på fredagskvällar om man jämför med då.
Jag hittade i alla fall ett litet kort klipp från den tiden, men det gjorde egentligen bara att min längtan blev större.
http://www.youtube.com/watch?v=JhEfh9kZp14
Började istället att lyssna på Dia Psalma och det var väldigt bra.
Däremot så gjorde det mig väl inte till en så bra fungerande människa och inte blev det någon städning av heller.
Problem med kaffebryggaren är såklart inte helt optimalt heller.
Fungerade gjorde jag däremot tidigare idag.
Sol och fint väder i eftermiddag/kväll och jag lekte med spaden i någon timme.
Man får verkligen suga i sig av dom här dagarna och kvällarna för antagligen så är det inte jättelångt kvar tills det blir sämre väder.
Igår var det förresten bara två månader kvar tills jag ska till Valencia.



Två månader är inte jättelänge.

Idag var det fredag den 13:e och nog för att jag fick spadens skaft mitt på en av mina stortånaglar vilket gjorde satans ont, men annars så har jag inget otäckt att rapportera om.

Ska bli skönt att krypa ner under täcket och veta att klockan inte ringer imorgon bitti.
Ha en trevlig helg alla...


Inga kommentarer: