HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 17 september 2013

Jordgubbsglass

Linköpingssväng efter den långa arbetsdagen med både hårklippning och jordgubbsglass.
Det blev en toppenglass i glassmaskinen idag och jag lovar att inga tillsatser var med där heller.
Ingridienser:
Ägg
Grädde
Jordgubbar
Vaniljpulver
Stevia
Resultatet alltså både god och snygg i konsistensen.
 
Idag på jobbet så hängde jag på mig en bricka där Kristina skrivit "läkare" och det var såklart en given succe.
Att bara en sån liten sak bidrar med så mycket glädje gör att man snurrar iväg med tankarna angående teater och annat kul.
Vi är ett gäng som gillar att bjuda på oss själva, så det kan bara bli bra.
 
Imorgon är det bara en arbetsdag utan aktivitet på kvällen.
Då hinner jag både ta det lite lugnt och på riktigt inviga träningsrummet (uterummet).
Jag tar med kameran såklart.

Inga kommentarer: