HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 7 september 2013

Tog med jobbet hem

Att Sverige slagit Irland ikväll känns blahaigt, men annars så känns det bra att det är en avslappnad fredagkväll.
Det hade varit kul med en halvmara imorgon men eftersom vädret ska bli varmt och soligt så tänker jag inte springa.
Att springa fem kilometer går såklart bra i värme, men att skutta runt en halvmara i sol och värme är inte en favorit som ni vet.
Antagligen så blir det en halvmara eller så ändå, bara för mig själv och när solen så smått börjat gå ner bakom tallar och grankottar.
Annars imorgon så ska jag såklart gräva vidare vid det senaste berget.
Det har jag sett fram emot hela veckan...hahahaaa
Ska ta en bild när jag börjar imorgon och en till söndag kväll, så får vi se om det har hänt något.
Jag var tvungen att testa lyktorna som jag hängt upp för bra länge sedan.

Att man alltid har jobbet i bakhuvudet är väl sisodär halvbra kanske...
Lånade en bok idag på bibban och kommer på mig själv att läsa och titta i den, nu hemma på en fredagkväll.
Jag har faktiskt böcker jag hellre vill läsa....egentligen.

På tal om jobbet så har jag också en kom ihåg anteckning på min skrivtavla.
Just det...."Glöm ej !!!  Fixa spjut"

Tycker ofta att det är succe när jag köper smaksatta salter och spännande kryddblandningar så idag köpte jag den här.
Återkommer med tyckandet...
 
Dags att krypa ner under täcket...
 
Trevlig helg!

Inga kommentarer: