HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 25 september 2013

Idag och imorgon

Idag har det varit en händelserik dag på jobb.
Vänskapsdag på förmiddagen och utflykt till Karlshovsskolan på eftermiddagen.
Trevligt!
Imorgon går showen vidare med sjukhusteater spelade av oss personal på Rubinen frita.
Jag kommer att se inte helt vanlig ut, men frågan är om vi får byta ut fiskedraget mot en finlandsfärja.

Imorgon kommer det också bli nödvändigt att skrapa rutan på bilen...
Känns sådär kan jag säga.

Om jag skriver det här så blir det i alla fall troligare av...
Löpning imorgon efter jobb.
Just det. så är det.
Intervallerrrrrrrrrr...

Nu, krypa ner...brrrrrr

2 kommentarer:

maria.hellron@gmail.com sa...

Åhh, jag ser att jag har massor att läsa igen i din blogg. Vad härligt då får jag lite guldkant på fredagens nattpass:-) Fram till dess: Lycka till med intervallerna i kväll!

// Maria i Gistad

lillaaasen sa...

Hej där Maria...
Efter ett par kalla timmar på skolgården i eftermiddag så fanns det ingen lust till att springa efter jobbet.
Hade ju med mig kläder och tänkte springa vid Melby på vägen hem.
Jag är inte så hård mot mig själv och tvingar mig inte ut.
Är det inte en vecka sedan förra passet så är det lugnt och så får det vara.
Läste i och för sig om någon träningsmetod, där det skulle löpas sex av veckans sju dagar.
Berättar om den på bloggen när jag läst på och får tid.
Tittade på startlistan till Broloppet, mest för att kolla att jag fanns med, men när jag ändå var där så letade jag efter dig, utan framgång....??
Det otäcka i kråksången var att jag tyckte att det stod att man inte kunde efteranmäla sig??
Är det kört för dig eller missade jag dig helt enkelt??