HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 9 september 2013

Löplopp

Då var måndagen inkörd till hamnen...
Det var en mestadels trevlig dag och det känns så lyxigt att ha ett jobb där man möts av härliga leenden...
Vi får se hur det kommer att gå med skogssväng med bland annat spjutkastning (nae, inte på vilda djur) imorgon.
Mycket att komma ihåg att ta med imorgon och smart vore nog att packa lite idag, eller i alla fall skriva en liten kom-ihåg-lapp.

Löplopp skulle vi greppa tag i idag...
Eftersom det är kul med lopp och det som var i helgen slopades pga värmen, så är jag lite sugen på ett anant lopp om inte allt för lång tid.

2013-09-21Black River Run - 50 miles80,50 km
2013-10-06Broloppet21,10 km
2013-10-20Höstmilen10,60 km
2013-11-17Valencia maraton42,20 km

Så där ser min plan ut för resten av året.
Nae, den där första tävlingen där är bara en korkad ide och inte realistisk för fem öre.
Det får helt enkelt inte ske att jag anmäler mig till den.

Bysjöloppet, 18 km på lördag den 14:e är ett alternativ.
Malmslättsloppet, 10 km den 21:e låter än mer långsökt men...

Hmmm...det var visst fortfarande mina två enda alternativ.

Det lutar åt att jag försöker träna i alla fall två pass (gärna tre) i veckan och strunta i lopp tills det är dags för Broloppet den 6 oktober.

Rusty Neal T-shirt lila
Hittade en Rusty Neal tröja för endast 179:-
No, jag har inte köpt den....än.

Buy Jellycat Maypole Elephant Chime Toy Online at johnlewis.com
En sån här snygg elefant kan också köpas för pengar.

Kommer inte ihåg om det var något annat jag skulle kasta ur mig idag.
I såna fall så meddelar jag imorgon.
Jodå, det går bra.

Inga kommentarer: