HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 14 januari 2013

Ätarsöndag

Tack så mycket alla ni 94 människor som tittat in på min blogg idag.
94....
Otroligt.
Nog för att fredagfräckisen var lite småkul men nog tusan måste ni ha blivit besvikna.
Behöver inte berätta om dagen...
Har man inget bra att säga så kan man hålla käften.
Dagen började så här...

Trodde jag verkligen att jag kunde ta ner det tappade ägget på vänsterfoten...?
Tydligen.

Eftersom jag inte gjort mycket annat idag så har jag ätit.
Onödigt mycket och onödigt ofta....ingen ordning.
Amatör.

Det känns som om jag visar en sån här bild varje söndag...
Gräddagen.
Hallon med grädde och grädden är idag smksatt med lite vaniljpulver (inte vaniljsocker) och lakritspulver (inte socker där heller, nej)
Gott.

Nu är den här barriga saken avklädd och utkastad i snön.
Enbart två ljusstakar återstår nu....ja, och tomten på altanen såklart.
Vi får se när han beger sig mot tomtekyrkogården vid tomtgränsen...

En skräphelg är över.
Jag gillar inte temperaturer på - 4 grader och inte ens solen har visat sig.

Nu när granen är borta så måste tv´n upp på en bänk.
Vet inte vilken jag ska köpa.
Ska kolla blocket igen....
Nae, koppla in den i väggen vet jag inte om jag ska göra.
Ordning på torpet är det viktigaste.

Hoppas att jag är mer munter imorgon.
Antagligen får då lär jag ha mött några trevliga leenden...

Inga kommentarer: