HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 23 januari 2013

Soppa i matlådan

Titta, första gången i historien som min matlåda innehåller soppa.
Åtminstånde så var det soppa i receptet, men som vanligt svävade jag iväg en bra bit.
saffran
grädde
lax
räkor
bönegroddar
broccoli
citronsaft
salt
pepper
dill

Dill i den här frysta formen är ju smart alltså.
Visst ser det fint ut att köpa en levande växt, men sen använder man den en gång, varefter den dör ganska så fort.

Gardinen...
Jaha, är den upp och ner nu eller ?

Vad fint att det var med en liten pump till den här gymbollen.
Jag pumpade som en tok bra länge...
Inte mycket hände.
Då började jag använda mina lungor istället och då fylldes bollen fort.
 
Jodå, jag använde den lite när jag tränade axlar nyss.
Ja, precis, jag tränade axlar nyss...
 
Klockan är som vanligt för mycket så jag tar detta nu lite kortfattat.
Läser i tidningen att moderaterna tappar och till och med stabile Anders Borg svajar.
Det som stör mig är att hela artikeln bygger på att dom måste styra upp sina saker för att vinna valet 2014.
Vad i helvete!!!!!!!
Har jag då fattat saken rätt att poängen med politik är att man ska vinna valen som är ....sällan.
Inte att ha en bra politik för landets invånare.
Nej nej, hur vi har det i år är fullständigt skit samma....för huvudsaken är att saker ser bättre ut nästa år när det är val.
Fy fan vilket trams....och alla verkar gå på det....
 
Går och lägger mig nu.
Det är en ny lång dag imorgon.
Kul kan den bli...;-)
 

Inga kommentarer: