HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 9 januari 2013

Coleslaw

Nu har jag just tränat mina axlar i 18 minuter och det fick bli dagens träning.
Gympaväskan är packad och min matlåda är klar.
Det blev faktiskt två matlådor eftersom Köttbullegrytan ska värmas och Coleslawen inte ska det.
Sugen redan...
Jo, tänkte på det någon dag apropå att titta tillbaka på år 2012, så det som jag egentligen är mest impad av är att jag varje dag till jobbet tar med en matlåda.
Inte bara en burk makrill i tomatsås utan riktigt hemlagad mat med alla tillbehör som är riktigt god och riktigt helrätt lchf.
Min Coleslaw blir ett test och blir den inte bra så ändrar jag till nästa gång.
Så här ser den ut.

Jag som gillar "bönegroddar..." tog i en näve sånt.
Det här är en stor skål så nu har jag ett gäng dagar.
En rödkål är snygg, har ni tänkt på det...

Jag gjorde majonnäs också, precis som jag skulle...


Jag är ledsen alltså men jag lämnar er nu...
Börjar tidigt imorgon...
Vi får se vad som händer imorgon.
Kommer det löpartights så blir det säkert löpning.

Inga kommentarer: