HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 31 januari 2013

Liggande grabb

Först till det positiva...
Inget ont i ögonen vilket gjorde att den här
kunde läsas.
Spännande bok speciellt eftrsom jag känner igen mig så mycket.
När jag läst klart den ska jag gå in lite djupare och jämföra med mitt eget beteende.
 
En annan positiv sak var att jag blev med tv-bänk och att den tog sig hit på ett så smidigt sätt.
Inte orkat att inreda den såklart så inga bilder idag.
 
Alla fem plusgraderna var också härliga att se.
Ja, för man såg verkligen hur snön smälte...
 

Här är det som bekant ett fönster nu...
I  min tanke för framtiden så är här istället en dörr...
En dörr ut till en altan.
 
Nej, annars så har jag inte mått så bra idag.
Förkylning kom som om jag inte hade nog med det andra och jag har även tillbringat ett par timmar på toa idag.
Tur att det fanns trevliga tidningar där.
I en av dom så hittade jag den här...
GLITTRAN köksblandare, förkromad Höjd: 28 cm
Har ju berättat förut vad jag är intresserad av för kökskran, men nu fick jag verkligen en utmanare, som till på köpet var långt billigare.
Ikea har den här...joodå.
Ska hitta bilden på mitt handtag till toan så kanske ni fattar att den här vore något för mig.
Sanningen är ju vidare att jag ju faktiskt bor i ett hus från 1800-talet.
Då kanske kranen ska se ut så där.
 
Jag lär stanna liggande imorgon också...
Jag har druckit vatten idag om ni undrar.
 
Vi syns här imorgon igen.
Ha det bra.
 
 
 

Inga kommentarer: