HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 30 januari 2013

Vattenbrist

Varje år står det på nyårslöftet att jag ska dricka mer vatten.
Jag dricker aldrig vatten som bekant.
Dom gånger när jag drabbas av den ena eller andra sjukdomen så skyller jag till fullo på vattenbrist.
Nu har mitt mitt huvud täppts igen, mina ögon svider och jag har en temperatur som brukar visas som röd i tecknade serier.
Het helt enkelt...
Att jag inte kan jobba eller åka till Linköping är sorg nog, men att dom där ögonen ska svida så att jag inte ens kan ligga och läsa stör mig en hel del.
Hoppas att det problemet har lösts till imorgon.
Synd att dagen inte höll sig så bra när den började så vackert...och så gott.
Köttfärsbiff a´la Skaldeman
Smör
Ost
Mums fillibabbison...
 
Som bekant är jag på jakt efter en tv-möbel och i helgen så hittade jag en på blocket.
Oturligt nog var den redan bortlovad när mitt mail kom.
Nu visar det sig att personen som var intresserad tydligen inte var så intresserad, eller helt enkelt har kört vilde i Tallboda sedan i söndags, för tv-möbeln är inte hämtad, vilket den skulle ha varit.
Ser med andra ord ut att bli en sån här till lilla mig.
 
En annan sak som jag råkade köpa ganska så billigt igår var dom här...
Jo, att shoppa är fantastiskt kul och än har jag inte gått i konkurs.
 
Nu ska jag sova....och bli frisk.

Inga kommentarer: