HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 12 januari 2013

Falukorv och D-vitamin

Jag var inte här igår...
Jaha, det märktes ja...
Idag slutade jag tidigt så det blev en lång eftermiddag och kväll men det kändes mest som en lördag.
Skönt, då har vi lördagen avklarad den här veckan.
Tröttaste veckan någonsin så det är tur att den här dök upp idag.

Givetvis så kom också gymbollen och den här förpackningen.

Salt...som nu alltså finns i glasburken...

Den här kom inte på posten utan den åkte jag förbi Britta och Lennarts nära kött och köpte.
81% kött och trots att jag bara tagit en skiva "rå" så känner man en sån skillnad.
Eftersom det var mitt första besök så tittade jag såklart på deras fina köttdisk.
Det såg delikat ut kan man verkligen säga.
Undrar om jag kommer att bli beroende...??

Känner mig inte intresserad av att leka i snön så gissar att jag stannar inne i helgen.
Städar bort julen och förhoppningsvis tränar en del.
Vi får se.
Take care...

Inga kommentarer: