HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 4 januari 2013

Grit

Jag känner mig illamående...
Nej, nej, jag har inte slagit upp tidningen.
Dagens träning pågick i 27 minuter, i mitt kök fram datorn.
Läste att John skulle på en ledarutbildning och bli en Grit-instruktör.
Hmm...tänkte jag och sökte på Grit på Youtube...
Det var ingen viloresa minsann.
Intensivt så ini bomben och skivstången var med i perioder.
Nyss, innan duschen så mådde jag inte alls bra, men nu som sagt bara lite illamående.
Säker på att släpper snart, men jag har ingen lust att fixa matlådan nu så den får hinnas med i morgon bitti.



Vad tycks om min passande dekal som hamnade köksfönstret ??
Undrar om det här hemmet kommer att prydas med många såna här "kloka ord".
Gissningsvis inte så många...

Har inte jag en gång för några år sedan klistrat in i min förra blogg vilka "kloka ord" jag skulle vilja ha på väggen...???
Minns att när jag gjorde det så hade jag varken vägg eller hem.
Ska kolla efter och meddela imorgon...men antagligen är dom inte alls aktuella längre.
Misstänker att dom innehåller väldigt mycket hjärta.

Inga kommentarer: