HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 29 januari 2013

Jag är på gång

Hej hopp...
Hur konstigt det än kan låta (ja, för mig gör det ändå det...) så har klockan tickat över till tisdag.
Mindre bra eftersom jag inte har varken stekt mina Skaldemanbiffar eller kokat min broccoli.
Kanske snickrar jag ihop lite coleslaw istället för broccolin.

Äntligen så har idag gjort något som jag har tänkt på i ett helt år, nämligen att ta kort på en del saker som jag nu ska kasta ut på tradera och sälja.
Äntligen ett steg på rätt väg där.
Till på köpet är ju det där lite spännande att följa och se hur mycket man får för sakerna.
28 stycken ljudböcker tog jag bland annat kort på idag.

Lite bilder från igår ska vi limma in här innan vi glömmer det.
Ser den kall ut eller ?

Ungefär som den här...
Det såg till och med ut på snön som om den hade ståpäls och frös som attan.

Vet inte vad min stege gör ute i snön i och för sig...
Inte det som är poängen här och nu...
Titta vad snyggt snön hänger kvar fast den hänger så väldigt mycket över kanten.

Den här fina fick jag av Alva för någon vecka sedan.
Tack Alva, den är jättefin.
 
Jonas Colting är ibland lite kul att följa på twitter.
I söndags kväll så sökte han efter en löparkamrat runt Kungsholmen tror jag att det var.
Han hittade nämligen inte själv.
Visst fick han sällskap.
Senare samma kväll kom den här....
Imorgon bitti är det ny löpning runt Kungsholmen! Klockan 07.15 rullar jag från Hotell Sheraton, lugn o fin fart:) Alla välkomna!
 
Så långt allting lugnt.
När jag skulle släcka för natten, klockan 01:15 så kom ett nytt meddelande från herr Colting.
Lovade jag att springa imon kl 07.15? Så dumt...
 
Hahaahaaaa....och spang gjorde han visst sen.
 
Vi syns imorgon...
Nu biffarna.
 

Inga kommentarer: