HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 25 januari 2013

Bra och dåligt

Att livet både i stort och smått går upp och ner är som bekant inget nytt och dom flesta påstår till och med att det är tur att det är så.
Jag har nyss tränat armar och att det blev av är BRA...
Provade min nya lilla burk och den var det drag i både smakmässigt och kraftmässigt tyckte jag nog.
Jacked XX Superior Edition

Köpte den här

Har väntat på vecka 4 för då skulle nämligen Åhlens få in en liten sittmöbel som jag hade lust att ställa i min hall.
Som tur var så kollade jag nu hemsidan innan jag drog dit imorgon.
Irriterad jag blev när jag såg att den här snyggingen endast finns i våra tre storstäder.
Nixum, jag gillar egentligen inte snö och kyla som  ni vet, men måste ändå erkänna att det har varit några trevliga dagar nu med en massa sol.
Kameran var med ut idag och förutom skridskoåkande barn så tog jag ett kort på det här trädet på skolgården.
Snyggt värre mot den knallblå himlen....

Inga kommentarer: