HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 13 januari 2013

Efter julen

Jodå, lördag idag igen...
Äter en massa ost, fullständigt hinkar i mig kaffekanna efter kaffekanna, går runt i mjukiskläder och lyssnar på toppenbra musik....men är så uppgiven och uttråkad.
Ena sekunden så funderar jag på vårens och sommarens blommor och i den nästa så vill jag inte ens uppleva morgondagen...
Det här är ju mitt sitt att leva så jag är väldigt van vid att ha det så här.
Inget att göra åt....det är ju snart måndag så...
Städat bort en del jul idag och det kändes rätt.
Resten tar jag imorgon...
Mumsat valnötter nu för nötskålen skulle ju packas ner...
Min "julkaffehandduk" blev kastad i tvätten och i och med det så testadde jag julkaffet, den här gången på riktigt eftersom jag nu hade muskotnöt i.
Kanske hade det smakat bättre för en månad sedan, för nu smakade det inte bra.
Tog lite bilder nu "efter julen"









Hej då julgranen...

Blev ju inte årets muntraste inlägg detta så för att balansera upp lite så klistrar jag in John´s fredagsfräckis...


På tal om munterhet deluxe så ska jag nu lägga mig ner, en bra bit under täcket och kolla på sista avsnittet av "en idiot på resa".
Kan bli en ok söndag efter det.

Inga kommentarer: