HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 16 januari 2013

Snöjävel

 

hguhyhh 002

Jodå, nu står jag där nere i backen, prydligt och bra.

Riktigt så var inte fallet vid hemkomst.

Jag kom inte uppför backen….sur över det så var jag inte så noga vid backningen ner igen.

Genade lite nere vid svängen och där satt jag fast vill jag lova.

Ännu mer sur så gick jag upp och åt och drack lite kaffe.

Samtidigt som jag på allvar tänkte “nu får han står där till april….nu skiter jag i det här” och “jag drar från det här jävla landet” så tänkte jag att “jag ska testa om jag får bort den…”

Tog med ett antal brädor och en hammare ner för att på det sättet lyfta upp höger bakdäck som var boven i dramat.

Jaa…och nu står den som sagt där…

Tog nog bara 45 minuter.

Oväntat att jag klarade det…

Ser ni förresten alla lysen på väg ner i backen.

Dom här lysena sköter jag från min hall.

hguhyhh 004

Tittade på en tv möbel på ´blocket och hittade en “lite intressant”.

Alltid spännande att se var saken finns och om det är mer eller mindre smidigt att köpa.

Först så såg jag postnumret vilket jag kände igen….Västra Husby med omnejd.

Så tittar jag på kartan och jag måste säga att jag blir i alla fall lite chockad när möbeln visar sig stå på trettonde hålets damtee, Söderköpings golfklubb.

Det hade jag inte väntat mig faktiskt.

hguhyhh 005

En gammal man men glasögonen är nya.

Glasen utbytbara och man fick med en annan variant i paketet.

hguhyhh 008

Just det, det är alltså Wiggle som har skickat sitt paket.

Yiipii….

Tights….jooodå, jag fick lust att pulsa ut på snöiga vägar på direkten…(men jag hade ju en bil att ta hand om")

Här är dom korta tightsen på bild tillsammans med ett par shorts .

Mer bilder en annan dag.

Nu sömn….ingen mer jävla snö nu medans jag sover.

Inga kommentarer: