HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 21 januari 2013

Från topp till botten

Nu är jag sur....
Jag var här nyss och berättade att jag var pigg och glad, kaffet hinkades så att det nästan stod som fontäner ur öronen och jag skrev och jag skrev...
Det bara försvann (skitdator) eller rättare sagt (skituppkoppling) så nu är jag bara sur.
Trött också...
Nyss så skrev jag och när jag skrivit megamycket så skulle jag träna axlar.
Nu skiter jag i det.
Jag stänger av partymusiken och går och lägger mig.
Tar axlarna imorgon.
Kanske skriver jag om det som jag skrev nyss också...
Men bara kanske.
Era gräddbilder ska ni få innan jag loggar ut, för det är väl för gräddbilderna ni har kommit hit idag ??
Misstänkte det.

Saffrangrädde med en gnutta vaniljpulver i...
Och hallon såklart.


Att vispa grädde i mixern funkar bra.
Ja, jag smaskar i mig det här också vettja.

Trist att det skulle bli så här idag när det såg så bra ut för en timme sedan.
En ny dag imorgon.
Slog mig att det var den 21:e som dagarna blev längre igen (visst var det så Jonas ?) och då har det blivit ljusare i en månad nu.
Inte så illa...


Inga kommentarer: