HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 6 januari 2013

Hmmm....lördag

Löpning på Madeira...
Joo, men det ser väl rätt så kul ut...

Hej på er...
Svårt att hålla ordning på dagarna så här i helgtider men jäklar vad det har känts som lördag här idag.
Nej, jag menar inte att en jättestor godispåse har tömts utan mer att dagen var meningslöst kass.
Så som bara lördagar kan vara.


Borde ju ha varit en toppendag när den började så här vackert.

Middagen såg ut så här...
Mindre vacker kanske, men god var den.
Den som frågar får veta vad den innehöll...

Nytt år, nya möjligheter tycker ica och ger lite braiga erbjudanden.
Dom konstaterar att fisk är bra grejer och tänk vad bra om dom hade satt punkt där.
Till laxtärningarna tycker dom att man ska äta rotfrukter, skagenröra och baguetter...
Det tycker inte jag.
Med baguetter så blir det inga nya möjligheter.
Det blir stopp både i tarmen och på förbränningen.
Baguetter, nej tack.
Skagenröra funkar såklart....OM man orkar göra sin egen.
Tippar att i ica´s skagenröra ingår 15 ingridienser, varav 10 är onödiga.
Rotfrukter....jo, bra tanke men nej tack.
Nu är det såklart så att ica absolut inte vill att alla människor ska äta som jag.
Det skulle inte vara bra för deras ekonomi.

Dagens största jubel kom inte när Lazio gjorde 2-1 målet mot Cagliari utan när jag för första gången på nästan ett år läste tv-programmet.
Ser att svt visar "En idiot på resa" vilket är mitt favoprogram nummer ett...
Givetvis är det repriser tänker jag och klickar mig närmare programmet.
Nixum...nya program.
Fantastiskt!!!
Egentligen så borde jag sova nu inför mina strapatser imorgon, men jag kommer nog inte att kunna låta bli att titta på ett avsnitt.

Åt förresten två apelsiner för en timme sedan...
Ja, så att ni vet vad orsaken är om jag ligger här död imorgon.
Fick ont i magen ju...

Natti

Inga kommentarer: