HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 13 november 2012

Böcker, sprit och några elefanter

Hello...
Att människor ....och djur dör är väl på sätt och vis logiskt och på det sättet accepterbart.
Att människor däremot lever men är borta ur ditt liv ändå känns märkligt på ett sorgligt och ofattbart sätt.
Din dag idag...a.l.y. och grattis såklart.
 
Hyllan inredd, målad och på plats.




Skönt att kunna dumpa lite saker någonstans.
Inte alls säkert eller ens troligt att dom här sakerna kommer att få stanna här men för tillfället så får det bli se.
Skönt att kunna plocka upp, torka av och ställa saker på en klar plats.
Att hålla elefanterna kvar i en kartong var ju såklart inte möjligt.
Känner att det blev mycket spritfokus för en människa som aldrig ens luktar på en öl....men flaskor kan ju vara ganska fina.
Flaskorna på den nedre bilden sparar jag tills jag får finbesök....

Nu är den här tavlan invigd också.
Känns kanske en aning onödigt att skriva upp dom här sakerna som jag ändå handlar varje gång jag handlar.
Filter är kaffefilter, inte ciggaretter...
 
Sömn fick jag massor av när jag kom hem idag, men jag hoppar ner en sväng nu också.
Ska bara fixa matlådan och packa väskan inför gympadagen imorgon också.
 

Inga kommentarer: