HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

onsdag 28 november 2012

Mattornas ankomst

Hmmm....skönt när julen är över så att jag kan ta bort den röda springaren...
Mattan är på plats.
Svårt att få rätt känsla när hela golvet är fullt av saker men det blir säkert bra.
Mattan under matbordet fick inte vara med på bild, av ovanstående orsaker.

I allrummet kom det upp en ljusstake idag.
Dom gröna växterna är inte mycket gröna...

Kanske trevligare bild, utan blixt.

Elefanttavla...
Att den är brun känns inte helt bra men men..

Elefanttavla2...
Mer rätt i färg.

Dagens blå okända elefant.
Ett halsband som med tanke på pärlornas utseende antagligen är köpt i Thailand.
 
Idag tog jag en shoppingrunda efter jobbet.
Tittade mest men hittade en fin lampa på Mio...
Att den var slut var ju inget bra men jag beställde.
Nästan gratis var den.
Dom hade en annan lampa som var fräck men den kostade 2300:- så den stannade i affären.
 
Väl på hemväg så var det en krypande kö på E4:an.
Översvämmad vägbana var tydligen orsaken.
Det tog mig mer än en timme att komma hem.
Visst, sånt händer men varför i helvetes jävlar upplyste dom inte om detta på radion.
Då hade jag åkt över Skärblacka.
Det hade gått jättebra.
Annars så tycker jag att dom bryter in ofta och avbryter mina ljudböcker med tramsiga trafikupplysningar.
"Två harar och en hallt get på fel sida viltstängslet, vid trafikplats 147 strax söder om Nyköping"
Men inte den här gången....inte på en hel timme.
 
Antagligen kommer jag att halka mig till jobbet imorgon med mina sommardäck och halkar jag mig ner i ett dike och får ont så vill jag bara säga hej hej...
Borde nu bära in vinterdäcken i bilen så att jag fixar dom imorgon.
Orkar jag det ??
 
 

Inga kommentarer: