HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 13 november 2012

Hörnhyllan

Jag som skulle vara i säng tidigt idag...
Typ 23:00
Den ide´n sprack kan man säga.
 
Målat vidare på mitt fönster idag men framför allt så har jag målat hyllplan.
Det här kortet visar hur den här hyllan såg ut i juli.
Hyllplanen är redan borttagna ser jag.

Nu ser den ju ut så här utan hyllplan.
Har länge haft ett behov att ställa saker någonstans och kände att nu måste jag fixa den här hyllan som kan ta emot både det ena och det andra.

Fantastisk bild bild på en hylla.
Jag hittade dom faktiskt ute i boden (snacka om nedprioterade), men nu har dom slipats, tvättats, och målats ett antal gånger.
Ett lager färg till sen är dom redo att hoppa in i hyllan.
 
Nu var det sängbesök till sist.

Inga kommentarer: