HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 26 november 2012

Pannkakor och andra kakor...

Jaha...
Vet inte var jag ska börja så jag smäller fram lite bilder...
Te hade jag och lådan hade jag.
Bara att inreda med andra ord.

Kakburken får ni inte titta i...

Rensat ut mycket konstigt härifrån....och lagt till en del saker.
Mer ordning med andra ord.

Ja, här kan väl de här möblerna stå i vinter...
Med ett eller annat ljus på bordet så blir det ju riktigt trevligt.

En bild från julröran på mitt vardagsrumsgolv.

Röd kruka i fönstret.
Så ska det vara.

Hittade den här krukan ute...

...och kanske borde den ha fått stå kvar där.
Vi får se om det gröna växer vidare.
Nu slipper den fina krukan frysa sönder i alla fall.

Länge sedan jag åt pannkakor, men idag var det äntligen dags.
Smaskigt...
Den rosa klicken är hallongrädde.
 
Det slog mig i helgen när jag läste gamla saker att jag faktiskt bor i ett rött hus med vita knutar.
Ensam...
Så konstigt det kan bli.
Kul såklart men samtidigt väldigt sorgligt.
Jag önskar att jag hade ett mindre hjärta, så det så...
 
Det blev en annorlunda helg utan både sandpapper och målarburkar.
Att jag tog tag i altanen och löven där ute var toppen och att jag tog mig an alla kartonger var också ett måste.
Ett annorlunda lite kul måste.
 
Tror att jag ska ta och stänga den här helgen nu...
Kaffet i kannan är slut så det känns meningslöst att fortsätta nu.
Till på köpet är ju klockan en bra bit över tolv så...
 
Imorgon väntar en lång dag.
Bra om jag är på jobbet redan klockan nio.
Dagen avslutas med kvällsmöte, den här gången under lättare former, hos Eva.
Trevligt...:-)

Inga kommentarer: