HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 26 november 2012

Fritamöte och elefantkoll

Tack för att vi fick komma Eva...
Inte mycket till fritamöte, men trevligt var det.
Konstigt nog efter den goda maten som vi bjöds på så var jag lite hungrig när jag kom hem.
Lagade matlåda till imorgon och fick mig en provsmakarslev redan idag.
Sedan drack jag kaffe....och kom på att jag hade lite hallongrädde kvar sedan igår.
Hade hällt på lite omixade hallon...
Nej, jag åt inte upp allt...

Märkte i helgen när jag packade upp saker att jag har en hel del elefanter som nästan aldrig ser dagens ljus.
Tänker lyfta fram dom, här, nu och sen...
En om dagen blir väl bra.
Dagens elefant som givetvis är ljusblå är en tvål.
Antagligen ett traderaköp.
 
Om en kvart eller så, så kommer det en ny dag.
Vi kan kalla den tisdag.
Vi får se vad den dagen tar oss med på för äventyr.

Inga kommentarer: