HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 19 november 2012

Uppröjning

Jaha, det var den dagen...
En konstig dag där jag inte kom igång på evigheter och när jag väl kom igång så gjorde jag inte det jag hade tänkt.
Allmän städning och uppröjning.
Utrymmet där den klumpiga kökspannan tidigare stod har jag inte brytt mig om...tills idag.
Det har bara varit skitigt och otrevligt...
Just det, precis så skitigt...

Trots att detta inte stod på min dagordning så känns det toppen att jag gjort det.
Sopat, dammsugit och skrubbat om och om igen.
Sen la jag på lite panelsom tillfälligt golv.
Perfekt att utnyttja utrymmet till såna här saker.


Ja, fönstren i ytterdörren ja...
Dom har jag tyvärr inte hunnit med...hahahaa
Jodå, dom fyra rutorna i mitten är fixade.
Borde ha tagit en närmare bild för att visa hur speciella dom här rutorna är.
Man får ta det försiktigt med rakbladet.

Läste Hus och hem och annonserna lockar oftast.
Inte den här...
Ärligt talat, är det någon som köpet detta ??
Finns det någon som köper dessa pyttesaker som inte kan användas till någonting alls.
Är man över 58 år så ser man dom inte ens.
Otroligt...
 
Hittade dom här på landet sist jag var där.
Jodå, jag visste att dom var där.
Jag köpte dom på Rum interiör när dom hade sin konkursutförsäljning i båras.
Tanken är att dessa ska rymma fågelmat och alltså hänga ute...och bli fulla med fågelskit.
Inte mina...
Tycker att dom är snygga som dom är och kan man trycka in ett ljus så lär dom ju inte bli mindre snygga.
 
Hittade nya mattor på ellos 
Dom här var mycket billigare än dom jag visade härom dagen.
 Beställde...
Jotex Svart ASTER matta 133x190 cm
 
I dagens aftoblad så möter vi bland annat Cecilia som samtidigt som hon säger att hon är född alkoholist berättar att hon började dricka som 16 åring.
Ehhhh....
Min panna rynkas och jag vill räcka upp handen och fråga Cecilia ett antal frågor, men fattar vinken att poängen nog är att vi ska tycka synd om Cecilia och inte ställa en massa frågor.
 
Något hus har sprängts i Israel.
Jaa, igen...
Inrikesministern där säger att målet är att skicka till baka Gaza till medeltiden.
Ehhh...
Gaza har väl aldrig varit något annat än från medeltiden och det är väl där hela mellanöstern vill vara.
 
Snälla aftontöntar....
Inbilla ingen att Sd tappar röster för att en snubbe i styrelsen säger något.
Dom som röstar på Sd röstar vidare på Sd.
Om inte aftontöntarna fattar det så skriver dom så där enbart för att påverka och göra andra väljare osäkra på partiet Sd.
Töntar...
 
Dags för sömn...
Jobb imorgon.
Både bak, ballonger och badminton.
 

Inga kommentarer: