HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 6 november 2012

Det är jag

Eftersom jag nu efter jobb både solat, målat och dansat så tar jag en bild av en svettig, skitig och målarfärgig...och knallbrun kille i sina bästa år.
Jodå minsann...
Det är riktigt konstaterat.
Jag har en del ouppackade banankartonger i mitt vardgsrum.
Det är inte bananer i dom.
 
Tar ingen bild på det vita taket idag.
Är ni trots allt intresserade så titta på bilder från igår....och förrgår.
 
Det blev ingen afrikansk dans till gympan imorgon.
Det blev en dans konstruerad av mig.
Låten blev Disco band med Scotch.
Kan ni inte den så googla...eller you tuba...
 
Annars så kan ni gå och lägga er.
Det gör jag nu.
Ja, efter att jag skickat ner lite mat i matlådan vill säga.
Och packat gympaväskan.
Zzzzz....

Inga kommentarer: