HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 15 november 2012

Torsdag

Snart helg....
Närmare bestämt om 13,5 timme.
Har idag läst min lucia/julberättelse i klassen och nu vill vi alla ha en fortsättning/avslutning på historien om lucia och jultomten.
Alltså mer jobb för mig innan nästa torsdag.
Tur att det är ett kul jobb...;-)
 
Idag då...ja, en torsdag mitt i ingenting...

Som sagt, hur romantisk kan en torsdag i november vara....

Målning pågår....
 
Visst funderar jag hela tiden på hur saker och ting kommer att se ut när jag är klar.
Nu när vardagsrummet börjar bli klart så funderar jag på belysning och mattor.
På belysningsfronten är jag fortfarande på ruta ett kan man säga och då gör jag såklart ingenting åt den saken.
Väntar på att det ska växa fram.
Mattor har jag nu ganska länge känt vad jag vill ha.
Himla Stålgrå Ullmatta 200x300 cm.
Synd bara att en stor 200x300 cm kostar 4990:- och en mindre 140x200 cm 2490:-.
Vill ha en av varje.
 
Himla Safirlila Forest Panelgardin 45x290 cm
Hittade den här panelgardinen när jag gled omkring på ellos och funderade direkt på hur många jag vill ha.,..
 
Börjar 06:00....tar med mig skoljobb under täcket.

Inga kommentarer: