HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 10 november 2012

Gamla motiv, snart annorlunda

Hej hej...
Jag är mer eller mindre på väg i säng.
Lite oväntat kanske eftersom jag sitter här med en kopp kaffe och en kraftig ostbit i handen.
Tänkte upplysa om att det är helg och det är väl bra på sitt sätt.
Kommer antagligen vara minst lika nöjd med att helgen är slut när jag sitter här om två dygn.
Inga dagsaktuella bilder denna dag.
Lägger istället ut gamla bilder som jag under helgen kommer att ta bilder med samma motiv, fast då förhoppningsvis helt annorlunda och färdiga.
Det är förhoppningen.









Ja, dom flesta av dessa bilder är tagna inflyttningsdagen den 2 juli.
Då får vi se hur det ser ut på dom här positionerna på söndag kväll.
Kanske kommer något smakprov redan imorgon.
Antagligen kommer det några andra motiv också.
Inser nu att jag inte tog något kort på uterummet när jag flyttade in.
Anledningen till det är såklart att det var där jag lastade in varenda pryl jag flyttade hit.
 
God natt ...och ha en bra helg.

Inga kommentarer: