HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 2 november 2012

Gräs och elefanter


Inte mycket att ta kort på där ute på Södra Finnö.
Gräs har ju den fördelen att det alltid ser ganska fräckt ut.
Just när jag tog den här bilden så tittade solen fram.
Jag lubbade in, tog min Plazatidning, en soffkudde och fyllde min kaffekopp.
Jag slog mig ner ute på altanen, med huset som ryggstöd.
Då...
Just precis jävla då...
....så försvann solen igen.
Två minuter.
Fantastiskt.
Tur att det här vidriga väderåret snart är slut. 

Tre stycken av mina vänner fick äran att följa med mig hem.
Det är de tre till vänster här.
Den med rosa öron var elefant nummer två i min samling...oich då var det inte ens en samling.
Den köpte jag på en bensinmack i Lloret de Mar.
 
Inte pigg alls så jag dimper rätt ner i säng nu och hoppas att jag är ok imorgon igen.
Som vanligt hoppas jag hinna med både det ena och det andra.

Inga kommentarer: