HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 25 november 2012

Ljus i mörkret

Hej i natten...
Roade mig (nja...) med att städa ute ett par timmar idag, så snart kan jag börja ljuspynta lite där ute.
Av någon anledning så hämtade jag också mina julkartonger från boden.
Då började kaoset...
Efter att ha rotat i dom och placerat allt meningsfullt på golvet så fortsatte jag av bara farten med dom andra 21 kartongerna som ännu inte blivit uppackade.
Använda nu.....Använda snart............Använda om ett tag........Ut till boden.....sälja.....eller slänga, var det som gällde för prylarna i kartongerna.
Nu är det en skaplig röra här, men givetvis vad det en bra grej.
Att ha 21 kartonger i vardagsrummet ska bli skönt att slippa när snart jultomten kommer.
Tog lite bilder mitt i allting, men höll mig så klart undan all röra.
Mörkt och kallt ute så här dags, men det lyser trevligt i fönstren.

Tyckte den här passade bra här i köksfönstret.
Det röda pärlbandet ingick inte i köpet av ljusstaken, men jag tyckte den blev roligare så här.

Japp, den här som såg så bedrövlig ut här om dagen är nu lite uppiffad.

Nu är det ljus, här i vårt hus....

Den här ska hänga så klart...
 
Hittade lite av varje i mina kartonger.
Tänk att min Åsa och jag brevväxlade när jag bodde i Norge.
Fantastiskt...
Vilken pärla hon var och säkert fortfarande är.
Hoppas att du har det bra Åsa.
 
Nu är det natten...

Inga kommentarer: