HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 19 november 2012

Fyra månader kvar




Fyra månader....då kommer jag.
Först ska vi ta den här julen i handen och jag ser lite fram emot det.
Pyntandet vill säga...
Eventuellt matlagningen..
Visst ja, innan det ska vi fixa klart det här stället.
Det fixar ju jag.
Idag har vi skrapat lite igen.
Det är det här fönstret jag attackerat.
Så här såg det ut då...

Nu ser det ut så här...

Jag gillar lampan lika mycket som det irriterar mig att jag inte hunnit måla mellan fönstren innan det blev kallt.
 

Den här gamla julgruppen hittade jag ute.
Något grönt tittar fram och tomten håller stilen men annars så var ingen vacker syn.
Kanske får köpa något till den....
Eller kasta ut den igen.

Jo, dom här fönstren på ytterdörren som jag pratade om igår tog jag en närbild på idag.
Konstigt blev det men alldeles tydlig är det väl att rutorna inte är helt normala.
 
Elljusstake vore kul när det snart är jul.
Den här har dom på Åhlens.
Hade kunnat tänkt mig en i zink, men det verkar vara lättare önskat än möjligt.
 
Natti
 
 

Inga kommentarer: