HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 4 november 2012

Trött kille

Jag ska vara ärlig...
Jag är jävligt trött på det här.
Trött på att samtidigt som jag faktiskt bor här ska jag måla, såga, slipa och vandra med både plankor, sågar och kladdiga målarpenslar.
Ren tvätt samsas med tapetklister och slipdamm har jag både i öronen och i mina garderober.
Jäkligt påfrestande...
Idag har jag varit väldigt aktiv.
Jag har varit ute och räfsat en massa löv och jag har givetvis sågat, spikat och målat både här och där.
En del saker har funkat bra medan andra saker jäklats ihjäl mig.
Jag är trött...
Både grundmålat och smaskat på ett lager till här på badrumsfönstret.
Förhoppningsvis klart imorgon så att jag kan få upp tätningslisten  också och slippa frysa inne i badrummet i vinter.

Nu är hela taket grundmålat (en del  av det är ju sedan tidigare både grundat och fått ett lager till)
 

Vilket satans bök med dom här sista panelarna.
Tre till så är det gröna utrotat.
Frågan är om jag ska ha panel i taket också...?
Hatar panel just nu.
 
 
Har också efter sju sorger fått in hyllan i den vita garderoben.
Ska klämma in hyllorna imorgon och börja flytta in kläder eller vad jag nu tänker ha där.
 
Jag vill nu sova...
Imorgon vill jag dammsuga och kasta ut varenda jäkla pensel och bräda...men gissningsvis så kommer jag inte att göra det.
 
Aftonbladetkoll innan Jonte Blund.
 
Zlatan fick rött kort.
Oväntat...dom låg ju under.
 
Dom krigar i Syrien...
Varför ?
Antagligen för att dom vill.
 
Här spökar det mest i Sverige...
Ehh...varför skriver dom inte...Här bor det mest idioter i Sverige.
 
För övrigt en massa tramsnyheter som vanligt.
God natt

Inga kommentarer: