HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 11 november 2012

Vitt trappräcke

 
 


 
 
Fortfarande frustrerad att allt tar så lång tid.
Det är hela tiden saker som måste fixas innan och efter och det är redskap som man måste leta efter.
Det är aldrig bara att börja, köra och avsluta en sak.
Tråkig dag där det aldrig blev ljust ute.
Mitt på dagen skulle solen tittat fram, men så blev det såklart inte.
Såg att min damm passade perfekt för fågelbad.
En stor domherre (eller liknande) tog ett långt bad och jag blev kall bara jag såg honom.
 
Bilder från i somras och bilder från idag var det ja...
Badrummet var ju så strålande så där har jag ju inte gjort mer än att jag nu målat fönsterkarmen vit.
Avocadon växer fortfarande i krukorna.
 
Trappan och dess räcke har däremot ändrats mer.
Nu är det vitt tak, vitt räcke, vit och grå trappa och grå ledstång med en ljuslist bakom.
Tapet på väggen.
Golvet där uppe är ett problem.
Den plastmattan som ligger där nu kommer inte att bli långvarig.
Vi får se hur det blir....känns som jag får fundera ett tag på saken.
 
Ska försöka fixa vidare en massa imorgon och klämma in bilderna här.
 
 

Inga kommentarer: