HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

lördag 24 november 2012

Plantagenshopping

Det är freeedag...
Fast egentligen redan lördag.
Kom hem vid halv åtta efter lite övertid på jobbet och en lönshopparrunda.
170 saffranbullar fixade vi och sånt tar ju tid.
Snyggaste jäkla bullar jag någonsin sett.
 
Shopping ja...
Jo, jag köpte en tomteluva av någon anledning som jag inte fattar just nu.
Kanske att den var billig.
Eventuellt kommer bild på den en annan dag.
Här kommer det bilder på annat.
Det känns så skönt att veta att jag klarar mig här...
Helgen är lång....(ehhh) och orkaner eller snöstormar dyker då och då upp.
Trygghet i en liten ask...




 
Som den man jag är så besöker jag Plantagen när jag får lust att löneshoppa.
Köpte lite mer men det får ni se imorgon.

Inga kommentarer: