HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 9 november 2012

Så här ligger läget just nu

Hej ...
Kan berätta att det hunnit bli fredag och jag sitter här, lyssnar på musik (högt) och dricker kaffe.
Nu har jag till slut bestämt mig för vad vi gör på tekniken (2A) imorgon bitti.
Har lust att komma igång med något kul pyssel i morgon eftermiddag, men vet inte om jag borde sitta här så länge till.
Varit och grävt i målarburken har jag gjort tidigare ikväll, men bilder struntar vi i just nu.
Ser fram emot helgen....känns som om jag ska kunna ta ett ganska stort steg från byggarbetsplats till hem då.
Visst, det låter otäckt positivt men samtidigt ovanligt realistiskt.
Ska leta upp en gammal bild för utan bild blir inlägget aningen blekt.

Den här snyggingen fick kliva upp ur vattnet när jag var på landet i fredags...

Den här inte alls lika snygge missade halloweenfesten eftersom han tog ledigt i fredags.
Den här bilden från förra året.

Den här hittade jag i en kartong nu i veckan.
Ska bli ruskigt kul att testa nu i helgen.
Fast jag måste erkänna att jag har träningsvärk i låren egfter gympan igår.
 
Syns imorgon...

Inga kommentarer: