HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 23 november 2012

Fönsterskrap igen

Hallå där....
Snart dags att krypa ner och vila huvud.
För att jag inte ska glömma det vilket jag gjort nu många dagar så kan ni kolla till höger och konstatera att min Madeirakassa inte längre står på noll.
Och i och med att inkassan stiger så sjunker saknasdelen.
Synd att säga att jag lagt så många ben i kors för att detta skulle ske, men jag blir mer sugen på att komma igång med min försäljning.
Snart redo för det...

Saker har en förmåga att bara nästan bli klara.
Det här fönstret (i köket) hade jag skrapat bort målarfärg ifrån för någon månad sedan, men jag gjorde det aldrig riktigt prydligt klart.
Ikväll gjorde jag det.


Nej, kökslampan ska inte hänga så där långt ner.


Det är jul snart...
Dom här fina skålarna kunde inte motstås.
Dom är mer röda än vad bilderna talar om.
 
Imorgon är det fredag och till på köpet lön...
Jag jobbar 10-17 och kommer antagligen besöka både mataffär och annan affär innan hemfärd.
Kanske kommer det ellosmattor också...
 
Natti


Inga kommentarer: