HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 18 november 2012

Fint fönster

Hej
Det här är alltså fönstret mellan vardagsrum och det så kallade uterummet.
Det är målat.
Vitt.
Ja, eftersom ni antagligen har dåligt minne så såg det ut så här den dagen jag masade mig in här.
Ja, visst sjutton är det bättre nu.
 

Jag har så mycket grönt på golven så dom här fick hoppa upp här.

Flyttade taklampan i köket idag och framför allt så fick sladden en ny bana över taket.
Att taket målades efter det att sladden sattes fast kan vi nu konstatera.
 
Jag har varit ute i ett par timmar idag.
Jepp, bland annat så spanade jag efter en julgran.
Tyckte alla var allt för luftiga, men så till slut hittade jag en pärla.
Inte riktigt på tomten men max ett halvhjärtat stenkast därifrån.
 
Syns imorgon
hihiijhoo

Inga kommentarer: