HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

tisdag 6 november 2012

Vitt som tusan

God kväll...
Jag som skulle sola efter jobbet idag.
Skulle...
Det var fullbokat.
NU har lilla jag bokat till imorgon klockan 16:30.
Så här blek har jag aldrig varit.
Ett annat plus är att jag får en powernap efter jobbet.
23 minuter är perfekt.
Målat i närmare två timmar nu ikväll.
Stabilt...
Man kan ana att jag vill bli klar.
Nu är det mesta av taket färdigmålat.
Målade också det mesta av gaveln där borta.


Fått in hyllan i garderoben och till och med lastat på lite handdukar.
Ska kapa bort lite tapet...sen blir det kanon.
 
Hade glömt att fixa matlådan till imorgon så nu puttrar det här.
Jag som ville hoppa i säng.
 
Hade fått en skolkatalog i mitt fack på jobbet idag.
Gissa om jag tycker att det är skitkul.
Konstaterade nu ikväll att när jag jobbade på alla möjliga dagis i Svärtinge för en massa år sedan så har dom som var plutteminst då har nu börjat i sexårs...
Kul att se dom....för konstigt nog så minns jag ettåringarna från den tiden bäst.
 
Matlådan på plats i kylskåpet.
Jag befinner mig om två minuter under täcket.
Bara så ni vet.
Tar med mig telefonen om ni vill mig något.

Inga kommentarer: