HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 1 november 2012

Tapetserad klädhylla

Hmmm...alltid svårt för en gammal människa att skriva och minnas för två dagar.
Nej, jag skrev inget igår, mest för att jag inte har någon tid att göra det på onsdagar.
Två innehållsrika och väldigt givande arbetsdagar har det varit.
Igår (onsdag) så kom grannfritidshemmen till oss med sina ettor och vi (Jonas och jag) hade förberett olika skojiga sktiviteter i vår gympasal.
Det gick kanon på alla sätt.
Idag (torsdag) så åkte jag och Jonas med tvåor och treor till Svärtingeskogen för att möta grannfritidshemmens dito.
Där samlas vi runt elden och leker i skogen och bergen i närheten.
Dom hittade även på en aktivitet åt alla barnen som vi vuxna hakade på.
Strålande trevlig utedag.

När jag kom hem idag så hade den friska luften gett mig ork att sandpappra på och omkring badrumsfönstret.
Tveksamt om vädret är så bra någon dag så att jag kan måla vilket var planen.
Annars så får jag nöja mig med att sätta upp tätningslist eftersom jag slitit bort den gamla.

Nu har jag tapetserat en garderob som i fortsättningen kommer vara en hylla inne i den vita garderoben.
Ska tapetsera hyllorna också såklart.
 

Visst, när jag svängde av motorvägen tidigt igår morse så var himlen så snygg så jag fiskade snabbt upp kameran och tog en bild.
Lyckades inte visa alls hur fint det var men men...
 
Imorgon minsann så har jag tagit ledigt (vi hade dåligt med barn) och då drar jag till landet och stänger igen där.
Hoppas att kunna få en eller två ganska varma dagar där ute, men sol tror jag inte för fem öre på att jag kommer att få på nästippen.
 
Vi syns där....eller tillbaka här imorgon kväll.
 

Inga kommentarer: