HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 12 november 2012

Oops...det är söndag

Vet faktiskt inte varför jag ska hålla på och lova att jag ska göra det ena och det andra, men i det ögonblicket jag gör det så känns det kul.
Inte sen...
Känns som om jag håller på mest hela tiden men allt tar tid.
Jag gör både er och mig själv besviken men jag måste säga att alla dom där korten som visades upp i fredags kommer inte visas här i ny tappning.
Vi får nöja oss med dessa bilder...
 

Fönstret till höger håller på att målas...
 
Helt klart ljusare och trevligare.
Som sagt bara golvet...och golvlister.
 

 

Dörren in mot sovrum är inte på plats.
 

Den här snyggingen kom upp idag.
Otroligt att den hållt sig hel mitt i allting.
 
Skulle ha tagit hallbilden annorlunda, jag vet, men visst blev den snygg så här.
Innerdörrarnas fönster är skrapade och fina.
Ytterdörrarna fick ytterliggare ett lager på sig idag och såklart då även mer vit färg på fönstren, men eftersom det snart är jul så kan vi säga att det är snö.
Ska ta bort det....innan mars.
 
Trots att jag inte höll vad jag lovade med bilder i fredags så känns det som om jag tagit ett okej steg i helgen.
Badrumsfönstret har fått nya tätningslister idag, bara en sån sak.
 
Fortsättning följer...kanske redan imorgon.
Natti
 
 

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 





 

Inga kommentarer: