HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

söndag 9 december 2012

Blälördag

Vilken värdelös dag...
Kunde lika gärna ha legat kvar under täcket hela dagen.
Har suttit vid datorn och glott.
Jag är inte road av vinter speciellt inte i år när det inte ens var en sommar.
Samtidigt så får man sig en smäll på käften av dessa idiotiska meningar då och då att jorden håller på att bli så många grader varmare och att det är en jätteskandal.
Jävla trams...
Det är exakt femton minusgrader utanför mitt köksfönster.
Lovar att ta mig ut imorgon och visa hur det ser ut också.
Idag har jag bara en bild och den är inte utifrån.

Två bilder blev det visst.
Ja, visst är julstrumpan med Bamse på fin...
Ehhh....jättefin.
 
Lika bra att gå och lägga sig.
Bönderna igår var bra.
Klas är en härlig rackare...
Konstigt att titta på sånt där.
Folk som lever så inihelvete långt ifrån min värld.
Att hålla en flicka i handen finns inte på universums kartor.
 
Man kanske skulle flytta till ett annat land för att slippa kyla och snö...
Syrien kanske vore något.
Där blir man väl behandlad bra.
Jävla rasister om jag inte skulle bli det.
En journalist på aftonbladet hävdade idag att dom som röstar på Sd absolut inte tittade på "På spåret".
Att det skulle vara så långt ifrån varandra man kunde komma.
Snacka om idiot.
För att titta på "På spåret" och helst kunna något också så måste man ha en hjärna...
Är det några som har hjärna så är det dpm som röstar på Sd.
En tönt som Reinfeldt ser på Björnes magasin.
Tönt+tönt=Sverige
 
Gå och lägga sig var det...
Ska kolla om "Kurt blir grusom" funkar att se i datorn

Inga kommentarer: