HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

måndag 17 december 2012

Lampan uppe




Lampan uppe och minsann fick inte elefanttavlorna byta plats.
Jo, jag har en likdan lampa till och den kommer att hamna sisodär ovanför det bruna bordet.
För första gången visas här den runda mattan som befinner sig under bordet.
 
Har tagit mig en titt nu på Zlatans senaste "jag skiter i alla andra-grej".
Inte en chans att han behöver sätta ner sin vänsterfot i huvudet på Lyonspelaren.
Andra hade undvikit det...
Zlatan tar gärna ett sånt läge och lyckas nita den andre.
But hey, that´s my point of wiev.
 
Det här senaste skolskjutandet i USA är lika hemskt som det är "sånt som alltid kommer att hända".
Det finns människor som mår så dåligt och/eller skiter fullständigt i allt.
Såna har alltid funnits och kommer alltid att finnas.
Nu läser jag att snubbens mamma inte var den mest stabile.
Hon var övertygad om att domedagen var nära (och det hade hon ju rätt i...) och hade bunkrat upp en massa mat och en massa vapen.
Hmmm...
Trodde domedagen innebar att det liksom var kört, att det var då jorden skulle gå under.
Tror man på domedagen så tror man ju så, men varför bunkrar man då upp en massa mat och vem fan ska man skydda sig mot med vapnen.
Konstigt...
I mina ögon så var det ingen direkt "normal" mamma han levde med den där snubben.
Hon blev skjuten av honom, med sina egna vapen.
 
Dags att ta ett skutt i säng.
Kanske popcorn och bio imorgon...
 

Inga kommentarer: